Anasayfa » » Lee Jung Hyun We Got Married'e G-dragon ile katılmak istiyor.

Lee Jung Hyun We Got Married'e G-dragon ile katılmak istiyor.

Kore'de bir eğlence programı için röportaj veren solo şarkıcı Lee Jung Hyun We Got Married için kocasının kim olmasını istediğini sorulduğunda ''G-dragon'' Cevabını verdi.

Lee Jung  Hyun ile evlilik hakkında sorular yöneltildi.Cevabı ise şu yönde oldu: '' İnsanlar bana hep soruyor ''Ne zaman evleneceksin?'' benim cevabım nettir erkek arkadaşım yok.Gelecekte erkek arkadaşım olursa doğal yollarla tabiki evlenmek isterim'' dedi.

Lee Jung Hyun sözlerine şu şekilde devam etti:''Benim en son ilişkim 3 yıl önceydi.İşimde çok meşgul olduğum için insanlara ilgi gösteremiyordum.Genç bir bayan değilim,bu yüzden ilişki dediğiniz şey gerçek çok büyük sorumluluk getiren birşey ''dedi.

Lee Jung Hyun'a ideal tipi sorulduğunda''Tabiki insanlar yakışıklı olsun ister.Ama ben sorumluluk sahibi ve güvenilir biri olsun istiyorum.İşimi yaparken çok mutlu oluyorum.Ama bu sektör gerçekten çok stresli ve yorucu bir mesleğe sahibim.İnsanlara bunu söylediğimde beni anlayamıyorlar.

Lee Jung Hyun'a ''wgm programına katılsaydınız eşinizin kim olmasını istersiniz?''diye soruldu.
Kendisi G-Dragon'u Tercih etti.

Lee Jung Hyun'un cevabı ise:''G-dragon meslek hayatında çok iyi işler başardığını biliyorum.Herşeyiyle harika biri,Konser performansları,Moda anlayışı,Şarkı yazarlığı ile gerçekten mükemmel bir insan.''

Lee Jung Hyun sözlerine devam etti:'' Dürüst olmak gerekirse ben olgun erkeklerden hoşlanıyorum,önceden evlilik yapmayan erkekler tercihimdir.Ama evli olmayan dürüst bir erkek bulmak gerçekten çok zor benim için'' diyerek sözlerini tamamladı.

Lee Jung Hyun Promosyon Şarkısı Olan Single Albumu ''V'' ile geri dönüş yapacak.Herşeyin tamamlandığını hatırlatalım.

Çeviri:Cassiexotics
AsianKkum İçin hazırlanılmıştır.İzinsiz almayınız.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Destek : blog-dersleri | blog-dersleri | blog-dersleri
telif Hakkı© 2013. AsianDream - Tüm hakkları saklıdır
Türkçe editleme tarafımızdan yapılmışdır -blog-dersleri- tasarım sahbi- Mas Template
barındırma Blogger